mandag 3. januar 2011

Avreise

På flyet til Skotland

Da har jeg pakket klar mine kolli og lakkert neglene, og er klar for å dra. For de som skulle lure på det, så har jeg fått tak i et sted å bo! Jeg skal bo hos Allison i West End distriktet i Glasgow. Det er visst bare en 10 min gange fra Universitetet i Glasgow og er det området hvor de fleste puber ligger. Jeg er veldig fornøyd med å ha bolig i orden når jeg drar bortover! Takk til Christine :)

Ellers går flyet direkte Oslo - Edinburgh og tar bare 1 time og 45 min. Norwegian har gjerne billigbilletter for de som skulle ønske å ta seg en tur over ;) Så blir det fancy hotell midt i Edinburgh før det bærer videre med tog til Glasgow imorgen, hvor jeg skal møte Allison rundt 2 tiden og komme i orden i leiligheten.

Hadet bra Norge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar